Member details

Rotterdammers!

Join

Sort by: -Old first- | New first

4 Mar, 20:29
Wat mis je nou in Rotterdam... of zou je denken van.. mmm waar kan ik dat is vinden??
8 Mar, 19:08
UUUUUUH ja,

De echt karnaval dat zou ech leuk zijn als dat heir in rottedam ok zo zijn.

maar ja

ben een echt rotterdamer met BRABANDS BLOED:-p
8 Mar, 22:24
een uitgebreide inline-scene... er is een heel klein groepje - alleen in de zomer een heeeeele grote gezellige nightskate, en verder niet. vreemd voor zo'n grote stad! :-(
11 Mar, 20:27
een grote overdekte markt.
En de bieb is ook niet meer wat het was. 2 zelfde boeken voor heel gemeente Rotterdam. Als je iets wil. Is dat altijd uitgeleend. Of gewoon afgeschreven. Dus koop je als nog boeken. Moet toch niet kunnen? Gewoon elke deel gemeente zijn eigen grote bieb.

Groetjes van Corine en tot mails:typing:
DOEI:hosanna:
14 Mar, 19:30
Ik mis leuke tenten zoals Hyper Hyper, Calypso. Leuke danskroegen mis ik ook! een gat in de markt!
14 Mar, 20:03
@Corine: die overdekte markt die komt er ook! Op de binnenrotte daar waar die paar basisschooltjes staan tegen de Blaak aan, daar komt een enorme overdekte markthal. Kijk maar voor info en plaatjes: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=408206
3 Jun, 18:28
Ik mis sfeer in Rotterdam zoals je dat kan vinden in Den Haag en sorry Amsterdam.
Ik vind het een betonstad.
Ben zelf geboren op historisch Delfshaven en zelfs daar hebben ze de sfeer verkloot.
4 Jun, 10:20
Leuke activiteiten voor kleine kinderen. Meer op gebied van theater voor kinderen, festivals etc.
16 Jul, 22:56
de ouwe Rotterdam die in de 2de WO plat is gebombardeerd.
Khou wel van zo'n historisch uiterlijk^^
18 Jul, 14:14
Een gezellige sfeer zoals ze dat in Brabant wel hebben..!
18 Jul, 15:26
nouw wat ik mis in ROTTERDAM zijn de BLANKEN:'-( IK VIND HET ECHT OM TE JANKENik discrimineer niet hoor maar waar te voor staat is niet goed:-? ik word daar niet echt blij van sorry voor degene die het verkeerd opvatten maar ik blijf hierbij:shrug: greetszzzzz:goodbye:
18 Jul, 21:29
ik mis 'Starbucks(h) Coffee'

zo zie je maar weer Rotterdam is niet Toeristisch genoeg

dan maar 'Mocca More':-p
19 Jul, 09:18
NIGHTTOWN...:'-(
bring it back!!!!

@ betty:

wat wil je hier nou eigenlijk mee?:-s met zo'n opmerking? Rotterdam IS multiculti!
maar volgens mij woon jij in bussum dus dan ga je toch lekker daar winkelen? met witte mensen?

19 Jul, 10:41
@ Marijke

You go girl! :coolpeace:
1 Aug, 14:24
zo leuk om als allochtoon mensen als Betty te laten janken! geniaal! Heb ik je lekker weer een ongelukkig leven bezorgd! yes!

Subject Started by  Replies   Last 
L a r s
4 today, 16:07
Jody
1320 today, 13:04
Annieka
216 yesterday, 17:37
L a r s
106 yesterday, 13:05
L a r s
132 yesterday, 12:53
:winkkiss: Ireen